Voldoen de helmen aan de gestelde veiligheidseissen?

Alle helmen hebben de Europese goedkeuring en zijn geschikt voor de bromfiets, scooter en motorfiets voor alle openbare wegen.
De helmen zijn voorzien van het ECE keurmerk, het ECE 22.05 keurmerk staat voor de richtlijnen die in Euroopa zijn opgesteld ten aanzien van de minimale veiligheid en mate van bescherming. ECE staat voor Economic Commission Europe deze commissie stelt zichzelf ten doel zoveel mogelijk richtlijnen op te stellen waar producten zoals helmen aan moeten voldoen.

Welke maat helm heb ik?

Alles over uw maat kunt u vinden op de maten pagina. Door de grote diversiteit tussen mensen is het natuurlijk lastig de maten te generaliseren. Er zijn een aantal algemene vuistregels welke een goede indicatie geven. Veel van onze helmen vallen iets kleiner (dit staat verneld bij het product), neem in dat geval bij twijfel een maatje groter!

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Op werkdagen voor 23:59 besteld = de volgende dag in huis. We kunnen door de snelle ontwikkelingen en automatisering tot 23.59 uur pakketjes verzenden met POST NL binnen Nederland en buiten Nederland met GLS. Zodra het pakketje ingepakt wordt ontvangt u van ons een fototje, met daaropvolgend een mailtje met de track en trace code zodat u uw pakketje kunt volgen!

Is het mogelijk mijn bestelling te wijzigen / aan te passen?

Helaas kunnen wij door de snelle techniek geen wijzigingen meer in de bestellingen doorvoeren. Om een beeld te geven, uw order wordt binnen 5 minuten na het plaatsen van de bestelling door robotjes gepakt en in het systeem verwerkt. Een mooie techniek, echter helaas niet erg flexibel!

Mocht u de order niet willen ontvangen kan u deze het beste weigeren aan de deur, de zending komt dan bij ons retour zonder verdere kosten en zal binnen 5 werkdagen na ontvangt gecrediteerd worden. 

Is het mogelijk het product te ruilen?

Kijk hier voor meer informatie met betrekking tot ruilen.
Helaas is het niet mogelijk producten direct om te ruilen, het beste kan u deze terugzenden en het gewenste product opnieuw bestellen.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

  • iDeal (ondersteund door bijna alle banken)
  • Paypal
  • VISA & Mastercard
  • Overboeking (vooruitbetalen)
  • Achteraf Betalen met Klarna

IDeal:

iDeal is ontwikkeld door ABN AMRO en de ING en is de nieuwe standaard voor betalingen via internet in Nederland. iDEAL sluit aan op de vertrouwde systemen van Internet Bankieren. Betalingen worden direct afgeschreven waardoor wij de order ook direct kunnen verzenden.

Betalingen via Ideal zijn mogelijk waarneer u bankiert bij een van de onderstaande banken;

- Abn Amro 
- Asn Bank 
- ING Bank 
- Rabobank 
- Triodos Bank 
- SNS Regiobank 
- SNS Bank 
- Frieslandbank 
- Fortis Bank

Paypal, ook voor VISA & Mastercard

Betalen via Paypal werkt eenvoudig, snel en vertrouwd. Met uw paypal wachtwoord en emailadres kunt u binnen enkele klikken uw betaling voltooien. Daarnaast biedt Paypal de mogelijkheid betalingen via VISA of Mastercard te plaatsen. Betaling via Paypal worden direct verwerkt waardoor wij de order zo snel mogelijk kunnen verzenden.

Overschrijving via bank

Wanneer u de voorkeur geeft aan betaling via bankoverschrijving is dit mogelijk via de optie 'bankoverschrijving'. 
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een email met hierin de betaalgegevens. Na ontvangt van de betaling zullen wij de order verzenden. De verwerking van de betaling kan enkele dagen in beslag nemen, houdt u hierdoor rekening met een langere verzendingstijd. 

MisterCash (voor Belgie)

Mistercash is de populairtse betaalmethode in Belgie. Hierbij is uw fysieke bankpas zowel on-line als off-line te gebruiken als betalingsmiddel. Betalingen geplaatst met mister Cash zijn gegarandeerd en direct bevestigd. Een betrouwbare, veilige manier van betalen welke direct verwerkt wordt bij ons waardoor wij de fietsen zo snel mogelijk kunnen verzenden.

Ik heb mijn bestelling retour gezonden maar nog geen geld retour ontvangen?

In principe vinden de terugbetaling binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw retourgezonden product plaats. Wanneer wij het product in goede orde retour hebben ontvangen krijgt u hier ook een automatisch mailtje van. Wanneer u na deze 5 werkdagen het bedrag nog niet retour van ons heeft ontvangen zou u dan contact met ons op willen nemen zodat we kunnen nagaan waar het mis gaat?

Ter informatie, terugbetalingen vinden altijd plaats op de rekening van aankoop. Wanneer u met creditcard heeft betaald kan het daarom zijn dat u het pas aan het einde van de maand op uw rekening terugziet. 

Belangrijk! Bewaar uw verzendbewijsje goed, mocht het product om welke reden dan ook niet goed aankomen dan heeft u deze al bewijsje.

Privacy

Persoonlijke gegevens van klanten en bezoekers worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en
beveiligd. Helmonline.nl houdt zich in alle gevallen aan de eisen die de Wet bescherming persoonsgegevens stelt.
In het kader van de dienstverlening, wanneer u een product bestelt of andere diensten van helmonline.nl afneemt,
leggen wij  gegevens vast. Deze gegevens worden gebruikt voor de uitvoering van de bestelling, haar dienstverlening
en om u van haar (nieuwe) producten en diensten op de hoogte te houden.

Algemene voorwaarden

Klik hier voor onze algemene voorwaarden

Klachtenpagina

Heeft u naar aanleiding van uw levering een klacht of opmerking dan verwijzen wij u graag door naar onze klachtenpagina voor nadere informatie! 

Adres Gegevens

Helmonline.nl is onderdeel van:

Bisshops BV
Herengracht 420 
1017BZ Amsterdam

(let op: Dit is geen retourenadres, zie voor ruilen/retourneren: https://www.helmonline.nl/ruilen)

KVK 59631465
BTW nr: 853579404B01

Rekeningnummer: NL72INGB0004238109 tnv Bisshops BV

Voor vragen vul ons contactformulier in en u krijgt binnen 24 uur reactie.